Remedy a fost foarte secretos cu proiectul Alan Wake pe care îl dezvoltă deja de mai bine de patru ani. Noile detalii oferite indică faptul că jocul va avea mult mai puţină acţiune decât ultima franciză de la producători, Max Payne.
Oskari Hakkinen a explicat că povestea jocului este pe primul loc şi că atmosfera din joc va fi primordială oricărei alte trăsături. Norvegianul a mai adăugat că iluminarea va avea un rol foarte important şi chiar a subliniat că felul în care au folosit acest procedeu în joc va fi la fel de revoluţionar ca şi introducerea conceptului de “bullet-time” în primul Max Payne.
Vremea va fi şi ea un factor hotărâtor, Hakkinen dând exemplu controlul maşinii care va fi foarte dificil pe o ploaie torenţială. Condiţiile atmosferice vor fi foarte dinamice şi vor influenţa constant gameplay-ul.
Alan Wake nu are dată de lansare şi nici măcar nu se cunoaşte stadiul de dezvoltare al proiectului.