MENIU

upload3
upload2
upload1

Vacante.realitatea.NET şi Interra ţi-au pregătit o surpriză care îţi va transforma vacanţa de Paşti într-o experienţă de neuitat. Un sejur de 5 zile în Oraşul Luminii, Lisabona, este premiul pe care-l poţi câştiga participând la concursul “Vacanţă de Paşti la Lisabona”.

Şi tu poţi participa la concursul nostru - vezi regulamentul!

Oana-Nicoleta Gherga ne-a trimis povstea vacanţei ei în Grecia.

"Aş vrea să vă povestesc vacanţa mea în Grecia. A fost superbă... m-a impresionat.

Am fost vara trecută în staţiunea Paralia. Mi-a plăcut enorm de mult biserica de lângă plajă, este minunată. Am stat 10 zile în staţiune. În aceste zile am vizitat şi insula Skiatos, de unde am păstrat nişte amintiri pe care nu le voi putea uita niciodată. Pe insulă am vizitat biserica care se afla pe un deal pot spune. De acolo se vedea toată insula. A fost o privelişte minunată, de care îmi voi aminti cu drag. Nu am avut prea mult timp la dispoziţie, deoarece trebuia să plecăm cu vaporul înapoi.

Pe vapor a fost minunat! Era aşa plăcut când priveai în jurul tău insula de care te îndepărtai încetul cu încetul iar la un moment dat te vedeai în mijlocul mării. Am văzut şi delfini care săreau înaintea vaporului. Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul pe vapor, pentru că am avut parte de o distracţie pe cinste. Am dansat şi m-am distrat.

De asemea, am fost şi pe insula Koukounaries, unde a fost la fel de superb, însă am stat mai puţin decât pe cealaltă insulă. Timpul nu ne-a permis. Ori de câte ori aş avea ocazia, aş merge în Grecia pentru a vizita şi alte locuri minunate. A fost o vacanţă care va rămâne vie în inima mea. Mi-a plăcut absolut totul! Merită să mergi acolo"