MENIU

upload3
upload2
upload1

Vacante.realitatea.NET şi Interra ţi-au pregătit o surpriză care îţi va transforma vacanţa de Paşti într-o experienţă de neuitat. Un sejur de 5 zile în Oraşul Luminii, Lisabona, este premiul pe care-l poţi câştiga participând la concursul “Vacanţă de Paşti la Lisabona”.

Cea mai interesantă vacanţă din viaţa mea a fost anul trecut. După o perioadă de nelinişti, frământări, prin care trece o proaspată mamă şi acomodarea cu acest nou statut, a venit acest frumos cadou din partea socrilor, şi anume, o vacanţă de vis în Tenerife, de altfel şi prima plecare peste hotare.

Minunata călătorie a început în data de 23.06.2008, ora 3.00, când, am decolat cu avionul de pe aeroportul Otopeni. Am ajuns în Tenerife la ora 7.00. Călătoria a fost plăcută, cu excepţia, aterizării care a fost cam bruscă.

Ne-am cazat la hotelul Faniabe 4* din Costa Adeje. Am avut norocul să avem o cameră cu vedere la piscina hotelului, care seara ne oferea o mirifică privelişte a hotelului înconjurat de lumini. În prima zi am vizitat împrejurimile şi ne-am familiarizat cu zona, am făcut baie în Oceanul Atlantic. A doua zi am ajuns la 3.508 de metri cu telefericul în apropierea vulcanului Teide. Zona ne oferea o imagine amorfă pe tot întinsul fiind numai roci vulcanice. În comparaţie cu acest peisaj am vizitat a doua zi Jungle Park, unde efectiv te simţeai ca în junglă, şi unde animalele erau ca la ele acasă, desparţite de noi prin geamuri de sticlă.

Ne-am căţărat pe frânghii, am traversat pe poduri din lemn şi frânghie din ce în ce mai înguste, am mers cu bobul, a fost o excursie fascinantă. Următoarea zi am fost la Aqua Land unde am trăit momente de neuitat, ne-am dat pe topogane, trambuline, parapeturi cu colacele, a fost foarte distractiv.

Am fost de asemene în croaziera pe Atlantic. Penultima zi am vizitat Loro Park care este de asemenea o grădina zoologică, dar mult mai comercială. Aici ne-au încântat spectacolele cu delfini, lei de mare, orci, am vizitat muzeul oceanic, în care am admirat speciile de peşti, rechini ce populează Atlanticul. În ultima seară ne-am delectat cu o excursie la Castelul Medieval San Miguel, unde am participat la spectacolul dat de cavalerii medievali, am luat cina la castel şi ne-am simţit minunat pentru câteva ore întorşi în timp în perioada medievală.

Din păcate, cele 7 zile au trecut foarte repede şi a sosit ziua să ne luăm rămas bun de la aceste minunate locuri, dar am rămas cu amintirea imortalizată şi în suflet.