MENIU

Concurs Realitatea.NET: Peripeţii în Egipt

upload2
upload1

Vacante.realitatea.NET şi Interra ţi-au pregătit o surpriză care îţi va transforma vacanţa de Paşti într-o experienţă de neuitat. Un sejur de 5 zile în Oraşul Luminii, Lisabona, este premiul pe care-l poţi câştiga participând la concursul “Vacanţă de Paşti la Lisabona”.

Şi tu poţi participa la concursul nostru - vezi regulamentul!

Laura Nicolescu a avut parte de o vacanţă în Egipt plină de peripeţii.

"Vreau să vă spun atât de multe despre concediul din Egipt, că nu ştiu cu ce să încep, mai ales că nici n-o sa va spun chiar totul! Să vă spun de plimbarea pe camilă, când am început să strig "bacşis" la băiatul care le conducea, că ne ducea prea departe şi ajungeam dincolo de un deal de unde nu mai vedeam grupul şi nu eram decât eu şi prietena mea.

Dar mai bine v-aş spune de taximetristul din Cairo care ne-a dat jos ca să ne urce la alt coleg, că el nu înţelegea engleza. Deoarece hotelul nostru era chiar lângă piramide, când am văzut că piramidele au rămas în spate, iar şoferul gonea mai departe cu noi, trei femei, m-am dat jos din maşină şi am început să dau din mâini şi să urlu "Help ! Police", la maşinile din sens opus.

Mai vreti ? La plimbarea cu maşinile prin deşert ne-au dat jos să urcăm singuri un deal de nisip. Deoarece două doamne în vârstă au avut serioase probleme la urcat, le-am ajutat şi eu le-am luat bagajele. Surpriza a fost când am ajuns în vârful dealului şi am văzut cum maşinile noastre mergeau în cerc în jurul unui bolovan, ascunse de dealul respectiv. Când am cerut socoteală ghidului local, ne-a spus că aşa era planul : să vedem ce înseamnă mersul în nisip. Puţin i-a păsat că i-am explicat că trebuia să ne anunţe înainte, că poate nu voiam expediţia aia, şi măcar puteau rămâne bătrânii în maşină, să nu faca stop cardiac pe acolo !

A, şi după ce ne-am cazat la hotel şi am despachetat, în vreo 30 de minute, ne-au luat pe sus că au greşit vaporul ! De ruşine, n-o să vă spun ce ne-au furat din bagaje. O să vă arăt însă scanarea unei fotografii pe care le-am facut-o colegilor din călătoria cu trenul de noapte: cred că puteţi uşor număra vreo şase scaune, adică şase români înveliţi ca vai de ei. Deoarece n-am avut curaj să văd schelete de crocodili, am rămas afară şi am tras cu ochiul la nişte francezi care au reuşit să se cocoaţe pe nişte pietre şi să fotografieze schetele omeneşti printr-o gaură în zid. Cât s-a putut vedea, camera respectivă nu avea intrare. Ghida noastră nu ştia nimic şi i s-a părut foarte curios că erau înca pe jos, vechi şi prăfuite. Părerea noastră e că abia le descoperiseră într-o cameră secretă când începuseră să cadă pietrele alea mari !

Aş avea atât de multe să vă spun, dar va deveni un roman-fluviu şi închei cu altă amintire: inundaţia din camera de hotel de pe la 2 noaptea, de erau în cameră vreo patru bărbaţi, care n-aveau ce să repare la ora aia, aşa că am oprit apa în juma de hotel de la hidrantul de afară (sau cum s-o chema aia) unde umblaseră şi ei. Dimineaţa am făcut scularea pe la 6, ca să dăm drumul la apă, să nu se prindă ăia !!!"